به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حیدری ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی که  در سالن محراب برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه ما باید به دنبال شناسایی نقاط ضعف در دستگاه‌ها باشیم، اظهار کرد: ۲۶ دستگاه دولتی با قوه قضاییه و مقننه وجود دارند که هر کدام از آن‌ها در حوزه حجاب و عفاف وظایف مشخصی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مردم از فعالیت دستگاه‌ها متأثر شده و علت این سخن می‌تواند استمرار حمایت مردم از ماندگاری انقلاب باشد و ما وظیفه داریم این تاثیرگذاری مثبت را برای همگان بازگو کنیم.

فرماندار قم با اشاره به وضعیت نامناسب برخی از ویترین‌ها در قم تصریح کرد: هیچ چیزی بدون قانون و ضابطه نیست؛ در هر حوزه‌ای اگر مشکلی وجود دارد با اجرای درست قانون می‌توانیم مشکل را رفع کنیم اما برای اجرای درست قانون نیازمند همکاری مردم و اهتمام مسئولان هستیم.

در ادامه این نشست، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم طی سخنانی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی که با جامعه مخاطب ۳۷۰ نفری انجام شده است محتوای رسانه‌ها محتوای حجاب و عفاف نیست و سمت و سوی شاعران به این عرصه نیست و کلوپ‌ها نیز از تصاویر و پوسترهای نامناسب مختلف استفاده می‌کنند.

همچنین، حجت‌الاسلام محمد عزت‌زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم تدوین نقشه فرهنگی استان قم تاکید کرد و گفت: اگر این نقشه راه مشخص شود نقش هر دستگاه و مجموعه و افق‌های مورد نظر در سال‌های آینده نیز مشخص می‌شود و می‌توان مرحله به مرحله به نتایج مورد نظر رسید.