به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی شب گذشته در مراسم عزاداری شب اربعین در موکب آستان مقدس قم در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، طی سخنانی اظهار کرد: در زیارت اریعین فرازهای مختلفی وجود دارد اما فراز پایانی این است که به امام حسین علیه‌السلام عرض می‌کنیم که شما ولی خدا و فرزندان شما جانشینان شما هستند و شما ستون‌های دین هستید؛ در این زیارت موضوع رجعت نیز مطرح می‌شود و ما آمادگی خود را برای ظهور اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: میان عاشورا و مهدویت ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و اربعین خط سبزی برای پیروان است.

سخنران موکب آستان قم با بیان اینکه منتظران باید ویژگی‌های برتری داشته باشند، مطرح کرد: منتظران تقوا و دین‌داری نمی‌توانند افرادی باشند که به دین و تقوا کاری نداشته باشند.

وی گفت: دولت امام عصر(عج) عدالت را بر روی زمین محقق می‌کند تا جایی که یک دوشیزه با امنیت از یک سوی عالم به سوی دیگر مسافرت می‌کند.

مشاور تولیت آستان بانوی کرامت با تاکید بر اینکه همه باید برای تحقق اهداف عاشورا تلاش کنند، گفت: امام حسین علیه‌السلام غیرت الله و مظهر دفاع از دین است و ما نمی‌توانیم پیرو ایشان باشیم اما نسبت به دستورات دین بی تفاوت باشیم و احساس نکلیف نکنیم.

وی ادامه داد: ما خداوند را شکر می‌کنیم که در عصر اسلام به دنیا آمده‌ایم و در این عصر علمای مکتب امام صادق علیه‌السلام به یک کار بزرگ دست زدند و نظامی را به نام امام حسین علیه‌السلام تاسیس کردند که برکات بسیاری به دنبال داشته است و امروز که رهبری با عظمت و حکمت نظام را رهبری می‌کند حرکت نظام به سمت اهداف عالی است.