به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام فتح‌الله‌زاده طی گفت‌وگویی با اعلام فراخوان جذب آثار فاطمی اظهار کرد: انواع منابع و آثار مکتوب، رسانه‌ای و دیجیتال، هنری و تاریخیِ مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در این فراخوان مورد توجه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: آثار ارسالی می‌تواند در قالب انواع منشورات و آثار نوشتاری از جمله نسخ خطی و چاپی، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، بروشور، شعر و قطعه ادبی و غیره، انواع اسناد و مدارک از جمله مکتوب و غیر مکتوب، عکس تاریخی و فیلم و صوت، انواع تولیدات رسانه‌ای و دیجیتال از جمله نرم افزار، فیلم مستند، فیلم کوتا، پویانمایی، گزارش تصویری، موشن‌گرافی، عکس هنری، عکس نوشته، انواع آثارهنری و تاریخی از جمله نقاشی، خوشنویسی، آثار حجمی و تجسمی است.
مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم بانوی کرامت با اشاره به مدت زمان تحویل آثار خاطر نشان کرد: مدت تحویل آثار از ۱۲ آذرماه تا دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲بهمن‌ماه است.
فتح‌الله زاده در ادامه تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در صحن جامع فاطمی، ساختمان کتابخانه آستان، دفتر مدیریت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد دبیرخانه فراخوان آثار تحویل دهند و زمان دریافت آثار نیز همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۵ عصر است.
وی با دعوت از تمامی هنرمندان و مؤلفان برای شرکت در فراخوان آثار فاطمی یادآور شد: از مولفان و هنرمندان و تولیدکنندگان و صاحبان آثار و منابع و محصولات فرهنگیِ مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دعوت می‌شود با وقف یا اهدای آثار خود، در تکمیل «گنجینه آثار فاطمی» این آستان مبارک، مشارکت داشته و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.
وی تاکید کرد: از اهداکنندگان آثار به گنجینه فاطمی، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۸۴۰۵۲۰ داخلی ۹۰۲ تماس گیرند.