به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که در مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس در پره سر گیلان برگزار شد، حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش گفت: وجود مبارک حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیهماالسلام برای مردم ایران برکات زیادی دارد که قابل وصف نمی‌باشد.
وی ضمن برشمردن فضایل حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: امروز از تمام نقاط دنیا، افراد برای کسب علم و معنویات به قم می‌آیند و در جوار این بانوی بزرگ به علم‌آموزی مشغول هستند.
وی گفت: کشور ما هر چه دارد از عنایت معصومان و بزرگانی مانند امام رضا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما است و امروز وجود این نعمت بزرگ الهی، شهر مقدس قم را در کانون توجه جهانی و به‌عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام قرار داده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مانند ستاره‌ای درخشان و گوهری گران‌بها در آسمان ایران اسلامی و قم می‌درخشد و روز به روز پرتو شعاع نورانی این فرزند امام، تابان‌تر و برکات آن فزون‌تر می‌گردد.
یوسفی مطلق گفت: هرکجا که معصومان و فرزندان آنان حضور داشته باشند آنجا محفل علم و انس با معارف دینی است و مردم ما نیز با استقبال از این بزرگان و توسل به حرم‌های نورانی‌شان، به‌خوبی قدردان این نعمت‌ها می‌باشند.
وی در ادامه با اشاره به وقایع متعدد برای کشور ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: لطف الهی همواره شامل حال مردم ایران بوده است و در حوادث اخیر هم عده‌ای قصد اغتشاش در داخل کشور را داشتند که با حضور به‌موقع مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.