به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هیئت بنات الکریمه آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با روزهای پنجشنبه اقدام به برگزاری سلسله محافل «میزبانی فرهیختگان» برای دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۶ سال کرده است.
در این سلسله محافل که در رواق نوجوان برگزار خواهد شد، در ابتدا برای دختران نوجوان یک کارگاه هنری برپا شده و پس از آن یک مهمان ویژه برای نوجوانان حاضر در این محافل سخنرانی خواهد کرد.
در نخستین محفل از محافل «میزبانی فرهیختگان» که در نوبت عصر پنجشنبه هفته جاری (۲۱ آذرماه) همزمان با سالروز شهادت شهید مهدی ایمانی، برگزار خواهد شد، در ابتدا کارگاه هنری «جعبه سازی» برای نوجوانان برگزار شده و پس از آن مادر شهید مهدی ایمانی برای نوجوانان سخنرانی خواهند کرد.
در دومین محفل از سلسله محافل «میزبانی فرهیختگان» که همزمان با ۲۸ آذرماه (هفته پژوهش) از ساعت ۱۵:۳۰ در رواق نوجوان برگزار می‌شود، پس از برگزاری کارگاه هنری، خانم کاشانیان، پژوهشگر و فوق دکترای نانو زیست فناوری برای نوجوان بیان مطلب خواهد داشت.
سومین محفل از محافل «میزبانی فرهیختگان» همزمان با ۵ دی‌ماه مصادف با میلاد حضرت عیسی علیه السلام با حضور یک بانوی تازه مسلمان در رواق نوجوان برگزار می شود.
چهارمین و آخرین محفل از محافل «میزبانی فرهیختگان» در ۱۲ دی‌ماه همزمان با ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستان با حضور یکی از بانوان امدادگر و پرستار دوران دفاع مقدس در رواق نوجوان برگزار و قبل از آن نیز یک کارگاه هنری برای نوجوانان دختر بر پا خواهد شد.
لازم به ذکر است، رواق نوجوان ویژه دختران در بالکن شرقی شبستان امام خمینی (ره) واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های رواق نوجوان می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس بگیرند.