به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، از شنبه ۱۲ الی جمعه ۱۸ بهمن‌ماه محافل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) به ترتیب با حضور حجج‌اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی، اراکی و پناهیان دنبال خواهند شد.

همچنین هر روز یک ساعت قبل از اذان ظهر و عصر یکی از کارشناسان معارفی آستان مقدس بانوی کرامت در قالب برنامه پیام حرم در شبستان امام خمینی(ره) برای زائران حرم مطهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و در هفته جاری جشن خانوادگی همراهی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نیایش صبح‌گاهی هر روز بعد از نماز صبح، قرائت دعا توسل با مشارکت هیأت جانبازان استان قم در سه شنبه شب بعد نماز مغرب و عشاء، قرائت دعای کمیل با نوای محسن بنی‌فاطمه در پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء، مراسم قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح روز پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در پنج‌شنبه ساعت ۲۱ و همچنین قرائت دعای ندبه صبح روز جمعه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی علی مالکی‌نژاد دنبال می‌شود.

نمایشگاه حریم حرم نیز همانند هفته‌های گذشته از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در پارکینگ شرقی میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود و کتابخانه آستان مقدس نیز از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب در صحن جامع فاطمی بدون وقفه آماده برای خدمت‌رسانی به عموم مراجعه‌کنندگان است.

طی هفته جاری در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ویژه برنامه‌های بانوان از جمله حلقه‌های معارفی، ختم ثقلین، حزب‌خوانی و پاسخ‌گویی به شبهات و در رواق‌های کودک و نوجوان دختر و پسر نیز به صورت جداگانه برنامه‌های مختلف از جمله جنگ شادی، مسابقه، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی دنبال خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در قرعه‌کشی فیش تبرکی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) می‌توانند به سایت آستان مقدس به نشانی «amfm.ir/ticket» مراجعه کنند.

زائرسرای کوثر در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز از ساعت ۲۳ الی هفت صبح برای استقبال از زائران آماده خدمت‌رسانی است.