به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، می‌گویند اگر سن فردی از چهل سال گذشت، یعنی او در اوج بلوغ و شکوفایی خودش به سر می‌برد.

شاید از همین رو بود که دشمنان این مرز و بوم می‌گفتند مردم ایران جشن سال‌گرد چهل سالگی انقلاب‌شان را نخواهند دید!

اما حالا، مردم این مرز و بوم آماده برپایی چهل و یکمین جشن انقلاب اسلامی‌شان شده‌اند درحالی که دشمنان این انقلاب هنوز نفهمیده‌اند دقیقا در ماجرای عین‌الاسد چند سیلی از کدام سو خوردند که عین‌الاسد به چشم بر هم زدنی برای‌شان تبدیل شد به عین‌الجسد!

هرچند خودشان می‌گویند موشک‌های سپاه فقط تعدادی از سربازان آمریکایی را ضربه ملایم مغزی کرده ! اما خدا گواه است که آنان هنوز هم که هنوز است تاثیر موشک‌‌های نقطه‌زن خمینی(ره) که در سال ۵۷ شلیک شد را نفهمیده‌اند و درک نکرده‌اند که این انقلاب، با جان و قلب و روح انسان‌های آزاده سر و کار دارد.

نفهمیده‌اند که مردم ایران انقلاب کردند تا آن را به جهان صادر کنند و ملت‌های آزاده و ستم‌دیده جهان را از دست طاغوت نجات دهند.

نفهمیده‌اند که هنوز هم چشم‌شان را به روی حقایق بسته‌اند و فکر می‌کنند اگر سربازی از سربازان ولایت ترور شد، کار تمام است. گفتم سرباز ولایت، یاد شهدای مدافع وطنی افتادم که در همین صحن‌ آیینه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تشییع شدند.

فکرش را بکن. مداح فارس زبان در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قم، در میان انبوه جمعیت تشییع کننده شهید مدافع حرم افغانی که در سوریه به شهادت رسیده است، به زبان ترکی روضه می‌خواند! اگر این اسمش انقلاب قلب‌ها نیست پس چیست؟ فارس، ترک، بلوچ، کرد، افغان، عراقی، سوری، سفید، زرد، سیاه و… کدام انقلابی در جهان توانسته است این همه ملت‌های آزاده جهان را حول محوری چون اسلام جمع کند و برایشان زبان واحدی بسازد از مقاومت و عزت؟

البته بماند این‌که دشمنان این انقلاب از این حرف‌ها زیاد می‌زنند که حرف باد هواست. اگر مرد بودند که شبانه و بزدلانه سردار ما را از پشت نمی‌زدند. اگر مرد بودند که مثل همین شهید ایمانی خودمان که عاشقانه خادم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بود، مردانه می‌جنگیدند و جان می‌دادند.

اینجا جمهوری اسلامی ایران است. چهل و یک سال گذشته و صدای من را از کشوری می‌شنوید که سال‌هاست به گفته رادیوها و شبکه‌ها و کانال‌های ضد انقلاب، قرار است هفته بعد و شنبه بعد و سال بعد و فتنه بعد و دور بعد و خلاصه قرار است یک‌روزی سقوط کند!

راستی همان شاه قلدری که روزی با چکمه وارد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها شد، کجاست که ببیند امروز آمریکا، مثلا یگانه ابرقدرت عالم، از بسیجیان ایرانی در منطقه سیلی‌ها خورده است. آن‌هم سیلی‌هایی که به گفته خودشان سربازان‌شان را ضربه ملایم مغزی کرده است!

اینجا جمهوری اسلامی ایران است، صدای من را از مهد انقلاب، قم می‌شنوید. به گیرنده‌های خودتان دست نزنید… . جوانان پرشور و انقلابی‌ای که روزی از پایگاه‌هایی مثل همین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و خیابان‌های اطراف آن، رژیم طاغوت را سرنگون کردند، امروز هم از همین پایگاه‌ها، در همین دهه فجر و ۲۲ بهمن و انتخابات، رژیم طاغوت زمانه را لگدمال خواهند کرد. همان‌گونه که سربازان این مردم، پایگاه‌های جنگی دشمنان در منطقه را به جایگاه‌های ابدی‌شان مبدل کردند.

انقلاب اسلامی همان‌گونه که جهان را تکان داد و نامردمان عالم را دچار ضربه مغزی کرده است، دیری نباشد که روز به روز و با روشن‌تر شدن ابعادش برای همگان، آغازی باشد برای عصر ظهور و امروز همان پایگاه‌ها و مراکز انقلاب ۵۷، بعد از چهل و یک سال، همچنان منتظر انقلاب اصلی حضرت مهدی(عج) و یاران‌شان هستند و مقتدرانه خودشان را برای رویارویی نهایی به سلاح ایمان و عشق به ائمه اطهار سلام الله علیهما تجهیز می‌کنند.

و در این میان، به فضل الهی، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دیگر عتبات مقدسه، همچنان به نقش مبدا تحول بودن و منش روشنگرانه خود ادامه خواهند داد…