به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، احمد امیرآبادی فراهانی در نشستی در راستای لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به قشر آسیب‌پذیر که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه روند خدمت‌رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان باید به صورت دقیق مشخص شود، عنوان کرد: برخی از مجموعه‌ها از جمله کمیته امداد و سپاه اطلاعات و آمار دقیقی از خانواده‌های نیازمند دارند که می‌توانیم از این اطلاعات بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه بسیج محلات بهترین مجموعه برای توزیع مناسب اطعام ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: در توزیع اطعام و بسته‌های غذایی باید تلاش کنیم تا هماهنگی مورد نیاز میان مجموعه‌ها را رقم بزنیم چراکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید به همه نیازمندان استان قم کمک کنیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده ویژه از ظرفیت خیرین تاکید کرد و افزود: این افراد برای مشارکت در تهیه غذاهای گرم و بسته‌های غذایی اشتیاق دارند.
همچنین، علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت نخست کمک به نیازمندان است، عنوان کرد: اکنون برخی از افراد مورد حمایت دستگاه‌ها و نهادها نیستند اما با تعطیلی کسب و کار روبرو بوده و این موضوع زندگی آن‌ها را با چالش روبرو کرده که حمایت از آن‌ها اولویت نخست است.
انتهای پیام/