به گزارش پایگاه خبری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سید مرتضی موسویان طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در فضای مجازی طی روزهایی که درب حرم به روی زائران آن حضرت به صورت موقت بسته است، اظهار کرد: ما سعی کرده‌ایم بتوانیم حال و هوای زیارت حرم مطهر را به همراه معارف اهل‌بیت(ع) به مخاطبان خود منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، سروش، ایتا و آپارات در دو بخش رسمی و معارفی دنبال می‌شود، مطرح کرد: محتواهای رسمی آستان مقدس با نشانی astanqom@ و محتواهای معارفی با نشانی Amfm_ir@ منعکس می‌شود و همچنین تولید محتوای ویدیویی در قالب کلیپ در آپارات نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه تاکنون ۶۹۶ محتوا در این اداره تولید شده است، افزود: از مجموع این محتواها بیش از چهار میلیون بازدید صورت گرفته است که رقم قابل توجهی است و نشان از علاقه و ارادت مردم به این آستان مقدس دارد.

وی تصریح کرد: غالب محتواهای تولید شده در این مجموعه با موضوعات زیارت و حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تبیین ولایت ائمه واهل‌بیت(ع)، معنویت و اخلاق، مبارزه با فساد، استکبار ستیزی، مبارزه با اشرافی‌گری و ترویج سبک زندگی اسلامی بوده که با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

موسویان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۵۵ ویدیو کوتاه با محوریت ویژه برنامه‌های تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و دیگر محتواهای معارفی در آپارات منتشر شده است، خاطرنشان کرد: این ویدیوها تاکنون ۶۴ هزار و ۵۰۰ بازدید و ۲۶۳ هزار دقیقه نمایش داشته که با موضوعات شوق زیارت، نذر، مادر، ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان و تفسیر موضوعی جز‌خوانی است. 

وی با اشاره به افزایش مخاطبان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها طی ماه‌های اخیر در فضای مجازی، افزود: راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و پخش زنده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بر روی آدرس amfm.ir/live از دیگر فعالیت‌های واحد فضای مجازی در این ایام بوده است.