به گزارش پایگاه خبری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهلت شرکت در مسابقه «قدس قلب من» تا ۱۴ خرداد ۹۹، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار روز جهانی قدس تمدید شد.

محورهای این مسابقه عبارت از نقاشی با موضوع قدس(برای کودکان زیر ده سال)، نامه‌ای به یک قهرمان قدس(ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال)، کلیپ و دابسمش با موضوع قدس و مسابقه تاریخ قدس است.

  این جشنواره نخستین جشنواره مجازی با این عنوان است که با صدها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه عتبات و مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت، تلسکوپ، میکروسکوپ، کارت هدیه و محصولات فرهنگی همراه خواهد بود.

این جشنواره به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و با همکاری جبهه مردمی انقلاب اسلامی قم، اداره‌کل ارشاد اسلامی استان قم، سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، موسسه فرهنگی بشارت بهشت و کانون فرهنگی شهید صالحی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را به آیدی qodsghalbeman_admin@ و به شماره‌های ۰۹۱۰۳۵۹۷۰۷۵ و ۰۹۳۹۸۱۸۲۸۰۸ در شبکه‌های اجتماعی و یا به ایمیل qodsghlbeman@yahoo.com ارسال و  برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال جشنواره به آدرس @qodsghalbeman مراجعه کنند.