به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم جعفری با بیان اینکه هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا کلاس‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های قرآن و معارف اسلامی به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر پیام رسان ایرانی ایتا در حال برگزاری است، گفت: شیوع بیماری کرونا نتوانسته موجب تعطیلی فعالیت‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث شود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی غیر حضوری مرکز مانند دوره‌های حضوری در سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در حال برگزاری است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث با تأکید بر اینکه در حال حاضر در گروه سنی کودک در رشته قرائت هشت دوره با حضور ۲۱۴ نفر در حال برگزاری است، تصریح کرد: برای نوجوانان نیز در رشته قرائت سه دوره با حضور ۷۵ نفر برگزار می‌شود.

جعفری ادامه داد: در گروه سنی جوان و بزرگسال ۲۱ دوره با حضور ۴۱۷ شرکت کننده به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود که آزمون این دوره‌ها همزمان با روزهای پایانی خردادماه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در مجموع در حال حاضر ۳۲ دوره قرآنی در رشته قرائت با ۷۰۶ قرآن آموز به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر ایتا از سوی واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌شود که حضور بانوان در این دوره‌ها می‌تواند نقش مهمی در گسترش فرهنگ قرآن محوری در جامعه داشته باشد.