به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم‌های مذهبی در حرم مطهر بانوی کرامت طی هفته جاری با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشور درحال دنبال شدن است که این برنامه‌ها به صورت زنده از پرتال جامع آستان مقدس به نشانی amfm.ir/live به نمایش گذاشته و همچنین صوت و تصویر سخنرانان و مداحان از صحن‌های حرم مطهر برای زائران پخش می‌شود.

دعای کمیل هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء پنج‌شنبه ۲۹ خردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی ابوذر بیوکافی و همچنین زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در همان شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دنبال خواهد شد.

زیارت آل یاسین جمعه ۳۰ خردادماه نیم ساعت مانده به غروب توسط شفیع‌پور در حرم مطهر بانوی کرامت برای زائران خوانده و همچنین مراسم قرائت دعای ندبه نیز هنگام طلوع آفتاب جمعه با نوای رضا عاصی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد دنبال خواهد شد که این مراسم از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

امشب نیزهم‌زمان با ۲۷ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای توسل با مداحی مداحان هیأت جانبازان استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت خوانده می‌شود.