به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرتضی موسویان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: واحد فضای مجازی و رسانه حرم مطهر به مناسب روز میلاد بانوی کرامت، روز دختر و آغاز دهه کرامت تولیدات ویژه‌ای را با عنوان «فدای دخترم» تولید کرده است.

وی عنوان کرد: این تولیدات در قالب‌های کلیپ، نماهنگ، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن و پادکست‌های صوتی و تصویری بوده که در مجموع ۲۵ محصول تولید شده و درحال انتشار است.

رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی هم با سه محوریت پویش فدای دخترم با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران در روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پویش آذین‌بندی خانه‌ها و محله‌ها در دهه کرامت و مسابقه حدیث کرامت با هدف شناخت بیشتر حضرت معصومه سلام الله علیها فعالیت خود را دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش‌های فدای دخترم و آذین بندی می‌توانند با تهیه کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی با هشتک فدای دخترم، محتواها را مراجعه به نشانی اینترنتی keramat.amfm.ir به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

موسویان ادامه داد: همچنین برای شرکت در مسابقه مجازی حدیث کرامت در سه بخش داستان کوتاه(عمومی)، بچه های بهشت(کودکان) و کتاب کرامت (نوجوان) می توان به سایت keramat.amfm.ir  مراجعه کرد.