به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری طی گفت‌و‌گویی اظهار کرد: مسابقه سراسری حضرت معصومه سلام الله علیها با عنوان «عطر سلام» از سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم تا روز شهادت بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش اول مخاطبان می‌توانند عکس، فیلم و یا صوت عرض ارادت خود از قبیل سلام به حضرت، شعرخوانی در مدح حضرت و یا هر گونه عرض ارادت به حضرت معصومه سلام الله علیها را برای ادمین کانال خانواده فاطمی در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: همچنین بخش دیگر این مسابقه شامل شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها می شود که در سه گروه سنی کودک، نوجوان و عمومی به صورت پاسخگویی به سؤالات برگزار می شود و فایل محتوایی آن در سامانه www.keramat.amfm.ir بارگذاری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پایان به ۸۰نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از ۱۹ آبانماه تا ۶ آذرماه ۹۹ با مراجعه به سامانه اینترنتی www.keramat.amfm.ir  در این مسابقه شرکت کنند.

جعفری ابراز کرد: هماهنگی‌های لازم برای بارگزاری محتوا و لینک این مسابقه در نرم افزار شاد صورت گرفته و دانش آموزان می توانند از طریق نرم افزار شاد در این مسابقه شرکت کنند.