به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محسن آمره طی گفت‌وگویی با بیان اینکه امسال ویژه برنامه‌های سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به قم و سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان با شعار «سلام ای دختر موسی بن جعفر؛ بی لطف شما درد مداوا شدنی نیست» دنبال می‌شود، اظهار کرد: قسمت نخست این شعار برای عرض ارادت به بانوی کرامت است که همه ساله با برپایی مراسم استقبال نمادین رقم زده می‌شد و قسمت دوم این شعار با درخواست و تضرع برای رفع و دفع بلا و بیماری به وجود آمده، مطرح شده است.
وی اضافه کرد: طی این دوره زمانی برنامه‌های رسانه‌ای مختلفی با تکیه بر همین شعار در بستر رسانه و فضای مجازی دنبال می‌شود که امیدواریم اصحاب رسانه در انعکاس و انتشار هر چه بیشتر این برنامه‌ها مشارکت لازم را داشته باشند.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از تهیه محتواهای ویژه رسانه‌ای به همت خادمان این آستان مقدس خبرداد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا در این محتواها از ظرفیت متخصصان استفاده و معیارها و استانداردهای مورد نیاز رسانه را نیز مورد توجه قرار دهیم.
وی ضمن تقدیر از اهتمام اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، شورای فرهنگ عمومی استان و شورای اسلامی شهر در راستای مشارکت در بزرگداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به قم عنوان کرد: شعار امسال با مشارکت این مجموعه‌ها تهیه شده و در سطح شهر نیز با استفاده از پوسترها و طرح‌های گرافیکی تبلیغ و ترویج خواهد شد.
آمره خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در سطح استان قم به مناسبت سالروز ورود حضرت با همت دستگاه‌های مختلف درنظر گرفته شده است که امیدواریم این برنامه‌ها انعکاس ملی و فراملی داشته باشد