کمال ثریااردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: واحد فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای اداره امور بین‌الملل حرم مطهر به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، برنامه‌هایی را به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی تولید کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه زوار خارجی برای زیارت حضوری،ثبت نام زیارت نیابتی به‌عنوان یکی از برنامه‌های امور بین الملل حرم مطهر فاطمی در سایت بین الملل عربی، اردو و انگلیسی دنبال شده است و همچنین پخش زنده قرائت زیارتنامه در سالروز ورود پر برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم انجام می‌شود.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به تولید چند کلیپ ویژه سالروز ورود حضرت به زبان عربی و تولید پادکست‌های صوتی با موضوع ورود حضرت به زبان عربی و انگلیسی گفت: از دیگر فعالیت‌های امور بین الملل حرم مطهر تولید و نشر تصویر، استوری و محتوای متنی با موضوع ورود حضرت، جایگاه علمی حضرت، نسب حضرت و… در صفحات اجتماعی عربی، انگلیسی و اردو می باشد.

وی با بیان اینکه پوسترهایی به زبان اسپانیایی به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه به قم طراحی شده است، افزود: همچنین محتواهایی با موضوع ورود حضرت معصومه(س) به قم به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در مجموعه سایت‌های بین الملل بارگزاری شده است.

ثریااردکانی ادامه داد: به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم محفل شعرخوانی به زبان های اردو و عربی و مراسم سخنرانی و مولودی خوانی به زبان‌های عربی، اردو و آذری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.