به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه همسایه با اجرای سید احمد کاظم زاده از حرم مطهر بانوی کرامت روی آنتن شبکه یک می‌رود، این برنامه میزبان مهمانانی خواهد بود تا از شخصیت و زندگی آن حضرت بگویند.

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا امکان حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را برای زیارت گرفته است، این ویژه برنامه به نیابت، مخاطبان را به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها می‌برد. حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی کارشناس مذهبی و مجید تال مدیحه سرا، مهمانان این برنامه خواهند بود.

همسایه البته یک مهمان هنرمند هم خواهد داشت؛ جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون که قرار است در این برنامه جزییات سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها را در اختیار بینندگان قرار دهد.

سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، روایتگر زندگی حضرت معصومه سلام‌الله علیها است که در ۳۰  قسمت درحال نگارش است. در این برنامه همچنین قرار است به ۱۸ نفر از مخاطبانی که با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۴ با این برنامه ارتباط برقرار کنند، ۱۸ نگین انگشتری ضریح مطهر حرم معصومه سلام‌الله علیها اهدا شود.

ویژه برنامه همسایه کاری ازگروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که چهارشنبه پنجم آذر حوالی ساعت۱۷:۲۰ روی آنتن می رود.