به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ۶۰۰۰ بسته ۱.۵ کیلویی گوشت گوسفند با همکاری حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها و برنامه تلوزیونی سمت خدا به منظور تکریم پرسنل خدماتی بیمارستان‌های تهران و قم ارسال شد.

آیت الله سعیدی در مراسم بدرقه این کاروان با تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها این ولادت را باعث شادی خانه امیرالمؤمنین علیه السلام دانست و اظهار کرد: حضرت زینب سلام الله علیها از مصادیق خیر کثیر هستند که خداوند به پیامبر صلوات الله علیه عطا فرمود.

وی حضرت زینب سلام الله علیها را ذخیره اهل بیت علیهم السلام برای روزهای حساس تاریخ عنوان کرد و گفت: نام آن بزرگوار برای محبان اهل بیت علیهم السلام ایمان، اخلاق و رفتار ارزشمند و متعالی را تداعی می‌کند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به برکات مکتب حضرت زینب سلام الله علیها که همان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است، افزود: در روز ولادت عقیله بنی هاشم که در تقویم روز پرستار نامیده شده از جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که از جلوه‌های خیر و برکت این خانواده هستند هدایای ناچیزی برای پرسنل خدوم بیمارستان‌ها که زحمات زیادی بر دوش آنان است اهدا می‌شود تا به این وسیله از این عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسنل و نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها بدانند که حضرت معصومه سلام الله علیها به یاد آنها و هر کسی که به مردم خدمت می‌کند هستند تا با روحیه بهتر خدمات خود را ادامه دهند و به مدد الهی شر این ویروس از بین برود و ما نیز دعاگوی این عزیزان هستیم.