به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم عزاداری ویژه اردو زبانان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در روزهای پنجشنبه، ۲۵؛ جمعه ۲۶ و شنبه ۲۷ دیماه برگزار می شود.

این مراسم در هشت سال گذشته با حضور هزاران نفر از اردو زبانان اقصی نقاط جهان و مجاوران کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار و از صفحات مجازی امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت و شبکه‌های جهانی هادی تی وی، هدایت تی وی و بیش از ده ها شبکه اجتماعی مراکز اسلامی و فرهنگی پخش می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید منتظرمهدی رضوی و شعرخوانی و مداحی میرحسن میر، شاهد بلتستانی، حسنین اکبر، میر سجاد میر، ایمن رضوی، نوشاد و شفیع حیدر رضوی برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری ویژه عرب زبانان نیز در روزهای شنبه ۲۷ و یکشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی الشیخ مزهر المنصوری از طریق شبکه‌های اجتماعی امور بین الملل منتشر می‌شود.

همچنین در بخش تولیدات رسانه ای ۱۳ کلیپ سخنرانی و معارفی و ۲۶ محتوای فاطمی با موضوع خطبه فدکیه به زبان اردو، ۴ پادکست عربی  با موضوع خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها، ۲ کلیپ معارفی به زبان عربی و یک کلیپ انگلیسی تولید شده و در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شبکه‌های اجتماعی امور بین الملل منتشر خواهد شد.