به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با حلول این ایام مبارک در مسیر اهدافی که امام امت ترسیم و در وصیتنامه سیاسی خود به آن‌ها تصریح کردند گامی مؤثرتر و مفیدتر برداشته شود و از تهدیدها، بلایا و ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم و به اهداف مورد نظر نزدیک شویم.
وی اضافه کرد: بر اساس آموزه‌های قرآن کریم وقتی مردم بسیار صبر و شکر کنند نصرت‌های الهی بر آن‌ها نازل می‌شود، حرکت انقلاب نیز با صبر و شکر مردم توانسته به جایگاه امروز برسد.
تولیت آستان بانوی کرامت با بیان اینکه آمریکا امروز یکی از ذلیل‌ترین قدرت‌های جهان است، عنوان کرد: امروزه آمریکا در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد و ما از موضع قدرت با آن‌ها صحبت می‌کنیم که این قدرت را مدیون عنایات ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هستیم.
وی از وقوع انقلاب‌های مختلف در منطقه یاد کرد و گفت: برخی انقلاب‌ها به علت اینکه رهبری توانمند نداشته بر زمین خوردند اما انقلاب اسلامی به برکت مدیریت و تدبیر مطلوب امام خمینی رحمه الله علیه توانست به پیروزی برسد.
سعیدی با بیان اینکه برخی از انقلاب‌ها نیز قائل به رهبری خاص بوده است، مطرح کرد: این انقلاب‌ها هم بعد از رفتن رهبر نخست نتوانستند به حرکت خود ادامه دهند اما در مورد انقلاب ایران، امام خمینی(ره) برای بعد از خود تدبیر مناسبی اندیشیدند.
وی با اشاره به اینکه حرکت‌های منحرفانه همیشه انقلاب‌ها را ناتمام گذاشته است گفت: در انقلاب اسلامی با تدبیر رهبری و همراهی مردمی مقابل این حرکت‌های منحرف ایستادگی شده است.
امام جمعه قم بر لزوم تقویت وحدت در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: سلایق و ذائقه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اگردر خط انقلاب واسلام نباشند می‌توانند مضر باشند اما اگر هدایت شوند می‌توانند مفید باشد.
وی با تاکید بر اینکه ما باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم، عنوان کرد: امیدواریم این انقلاب به برکت خون شهدا بتواند بیشتر و بیشتر برای ظهور امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف زمینه‌سازی کند.