به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها، اتاق عقد حرم بانوی کرامت به مدت دو روز میزبان ویژه زوج‌های جوان جهت پیوند عقد ازدواج می‌باشد.
بر اساس این گزارش این میزبانی از روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه لغایت چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه بوده که یک روز قبل از میلاد و روز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها است.
خاطرنشان می‌شود اتاق عقد حرم بانوی کرامت با توجه به بروز بیماری کرونا به‌صورت محدود در روزهای دیگر فعالیت می‌کند و در ایام خاص و مناسبت‌های ویژه نیز از ۸ صبح تا غروب آفتاب میزبان زوج‌های جوان است.
لازم به ذکر است اتاق عقد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را دنبال می‌کند و ظرفیت اتاق‌ عقد ۱۰ نفر بوده و به هنگام ثبت‌نام زوج‌های جوان، فقط به ۱۰ نفر از میهمانان کارت ورود داده خواهد شد و زدن ماسک الزامی بوده و پذیرایی نیز به هنگام عقد ممنوع است.
همچنین رعایت فاصله اجتماعی توسط میهمانان ضروری بوده و چیدمان صندلی‌ها نیز بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است و ضدعفونی فضای اتاق و صندلی‌ها نیز بعد از اجرای هر عقدی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.