به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت ویژه برنامه مناسبتی «عشقم مادر» ویژه دختران نوجوان به عنوان همیاران کریمه در کانال مجازی معصومانه برگزار می شود.

موضوع خدمت این ماه برای همیاران نوجوان «عشقم مادر» است که دختران نوجوان به عنوان همیاران نوجوان آستان مقدس بانوی کریمه باید عشق و محبت خود را به مادران خویش ابراز کرده و گزارشی کتبی از این کار و احساسات خویش را برای ادمین کانال معصومانه ارسال کنند.

در این ایام، اضافه بر این برنامه مناسبتی محتواهایی از جمله صوت و تصویر معرفتی، کلیپ‌های مداحی، پوسترها، سرودهای مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در کانال مجازی معصومانه منتشر می‌شود.

دختران نوجوان سراسر ایران اسلامی با عضویت در کانال مجازی معصومانه به آدرس masumaneh@ می‌توانند ضمن اطلاع از برنامه‌های آستان مقدس بانوی کرامت برای دختران نوجوان به عنوان همیاران نوجوان با آستان مقدس بانوی کرامت همکاری داشته و همچنین سوالات و پرسش‌های شرعی خود را با کارشناسان واحد پاسخگویی شرعی آستان مقدس در میان گذاشته و از خدمات مشاوره‌ای آستان برای نوجوانان دختر بدون محدودیت بهره‌مند شوند.

همچنین همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دهه فجر انقلاب اسلامی کتاب‌های مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان و آموزه‌های تربیت دینی کودک برای مادران در کانال مجازی آستان مهر منتشر خواهد شد.