به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها انجام شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فجر، اظهار کرد: به برکت حضرت زهرا سلام الله علیها خداوند سلسله امامت و ولایت را بعد از پیامبر صلوات الله علیها و آله مستدام داشت و امروز حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه دوازدهمین امام از این شجره طیبه هستند.

وی افزود: ما نمونه های زیادی از کرامات آن حضرت در انقلاب و به خصوص در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و در چند سال پیش هم در لبنان و سوریه با عنایت حضرت فتوحاتی غیر قابل تصور انجام شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با توصیه به الگو قرار دادن حضرت زهرا سلام الله علیها برای سعادت دنیا و آخرت، ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز به برکت مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها پرچمی را در این کشور بر افراشتند که در تاریخ سابقه نداشته است و بر خلاف تمام تلاش‌های دشمنان بیش از ۴۰ سال این انقلاب تداوم داشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران امانتی از جانب خداوند برای ما است که نیاز به شکرگزاری و مراقبت دارد و تمام دستگاه‌ها، مسئولان و آحاد مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.

سعیدی ادامه داد: جمعیت هلال احمر از ابتدای انقلاب تا کنون در حوادث مختلف خوش درخشیده و غمخوار مردم بوده و حرکت های خوب و به موقع داشته است و امیدواریم خداوند به سلامت و صحت کار شما بیافزاید و بتوانیم از این گردنه هایی که در مقابل راه انقلاب است به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به بلای جهانگیر کرونا با بیان این که خداوند در هر حالی ما را در امتحان و آزمون بزرگی قرار می دهد و خود خدا کمک می‌کند که از آزمون پیروز بیرون بیاییم، اظهار کرد: در روایتی از پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله آمده است که وقتی خداوند بنده ای را می بیند که مریض شده خداوند به فرشتگان می فرماید ثواب اعمالی که در حال بیماری انجام می دهد بیشتر از زمان سلامتی او بنویسید.

نماینده ولی فقیه در استان قم کرونا را از امراض و بلاهایی دانست که خداوند درس‌های زیادی را در ابتلای به آن به ما آموخت و گفت: اینکه با وجود همه گیری کرونا ما مجالس عزا و شادی اهل بیت علیهم السلام را بدون حضور مردم و غریبانه برگزار کردیم مطمئنا مورد رضای خداوند است و اگرچه برای ما سخت بود ولی انشاء الله خداوند ثواب بیشتری به ما خواهد داد.

وی با اشاره به زحمات کادر درمان و نیروهای خدماتی کشور، اظهار کرد: مردم باید قدردان زحمات کادر درمان کشور باشند و مانند گذشته به دستورات بهداشتی عمل کنند تا بتوانیم به لطف خدا از پس این بیماری برآییم زیرا از دست دادن حتی یک نفر هم برای ما سخت است و مسئولان هم باید به نیازهای کادر درمان توجه بیشتری داشته باشند.

سعیدی تأکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی مانند حجاب نیست که درخانه لازم به رعایت نباشد بلکه مسائل بهداشتی حتی در خانه هم باید رعایت شود زیرا خانه ها یکی از زنجیره های انتقال این ویروس است و باید در خانه هم رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشیم.