به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌ محسن آمره طی گفت‌وگویی اظهار کرد: آستان مقدس با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش، ستاد اقامه نماز و کانون‌های مساجد کل کشور ویژه‌برنامه جشن تکلیف «شده‌ام ۹ ساله» را ویژه دختران ۹ ساله برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این ویژه برنامه از روز گذشته ۱۵ بهمن‌ماه مصادف با میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها آغاز شده و تا ۲۱ اسفندماه مصادف با روز مبعث ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط جدید، این جشن عبادی به‌صورت جشنواره مجازی برگزار خواهد شد و دختران در منازل خود می‌توانند در ویژه‌ برنامه‌های این جشنواره مشارکت کنند.

آمره تأکید کرد: برای استفاده بیشتر و بهره‌مندی از برنامه‌های این جشنواره، فرایند آن از ۱۵ بهمن اعلام شده و ۲۱ بهمن جشن عبادی این جشنواره دنبال خواهد شد و در این مدت‌زمان، برنامه‌های مختلف از جمله دوره‌های آموزشی احکام و مسابقات فرهنگی ارائه خواهد شد و برگزیدگان نیز از جوایز جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

وی در پایان گفت: سایت حرم بانوی کرامت، کانال و نرم‌افزار شاد و کانال اختصاصی «‌شده‌ام ۹ ساله» در ایتا به عنوان راه‌های ارتباطی و ثبت‌نام در این جشنواره درنظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با این سه روش اقدام به ثبت‌نام کنند و امتیازدهی بعد از فرآیند ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال نمی‌توان جشن حضوری برای جشن تکلیف دختران برگزار کرد امیدواریم مدارس و کانون‌های مساجد به شیوه مطلوب به میدان آمده و از برنامه‌های جشنواره برای مخاطبان خود بهره‌مند شوند.