به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مریم شهبازی‌زاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: جشن تکلیف «شده‌ام ۹ ساله» با حضور ۸ هزار و ۲۰۰ نفر که از طریق سایت آستان مقدس بانوی کرامت ثبت نام کرده بودند همزمان با عید مبعث برگزار شد و تا روز برگزاری جشن از طریق کانال «شده ام ۹ساله» در ایتا نیز ۸ هزار و ۴۰۰ نفر دختر نومکلف جذب شده‌اند.

وی افزود: ۱۲ هزار و ۳۰۰ دختر نومکلف از طریق شبکه دانش آموزی شاد به صورت آنلاین مراسم جشن تکلیف را دنبال و ۷۶۰ هزار و ۲۰۰ نفر نیز این مراسم جشن را به صورت غیر مستقیم مشاهده کرده اند.

شهبازی زاده تصریح کرد: از طریق آپارات نیز ۲ هزار و ۶۳۵ نفر این مراسم جشن را مشاهده و در بستر اسکای روم نیز ۱۷۴نفر برنامه جشن تکلیف را دنبال کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اختتامیه ویژه برنامه جشن تکلیف« شده ام ۹ ساله» همزمان با ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با ایام ماه شعبان و سال نو ویژه برنامه اولین خاطره نمازم برای دختران نو مکلف در کانال ایتا«شده ام ۹ساله» برگزار می شود و دختران نو مکلف خاطره اولین نماز خود را می‌توانند به ایدی shodeam9saleh@ ارسال کنند.

وی یادآور شد: خاطرات دختران نو مکلف با نام خود آنها در کانال «شده ام ۹ ساله» بارگذاری خواهد شد و همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی تا ۲۰ فروردین ماه برای دختران نومکلف از طریق کانال «شده ام ۹ ساله» دنبال خواهد شد.