به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نیایش صبحگاهی حرم مطهر در هفته جاری از روز شنبه هفتم تا جمعه ۱۳ فروردین‌ماه هر روز ساعت ۷.۳۰ دقیقه با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری دنبال می‌شود.

محافل معارفی قبل از نماز ظهر از شنبه تا جمعه هفته جاری به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صابری اراکی، حیدری، نیکنام، دهقانی، بالادستیان، صدوقی، حججی، صنعتی‌زاده و مراسم قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از نماز عصر به ترتیب با نوای حجت‌الاسلام گودرزی، حمزه علیپور، سید محسن بنی فاطمی، مجید دلشادفر، صادق محلاتی و رضا ایزدی برگزار می‌شود.

در هفته جاری محفل معارفی قبل از نماز مغرب از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حائری‌پور، دهقانی، کلباسی، جعفری و موسوی دنبال می‌شود و روز پنج شنبه در همین زمان محفل انس با قرآن با حضور قاریان حرم مطهر برگزار می‌شود و روز جمعه ۱۳ فروردین‌ماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی برای زائران و مجاوران به سخنرانی خواهد پرداخت.

مراسم معارفی بعد از نماز عشاء نیز شنبه هفتم فروردین‌ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی جواد اشعری برگزار شده و مراسم امشب یکشنبه هشتم فروردین‌ماه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حیدرزاده دنبال می‌شود.

دوشنبه شب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی در حرم مطهر به ایراد سخن و سید مهدی میرداماد به مداحی خواهد پرداخت و سه شنبه شب دعای توسط با حضور هیأت جانبازان قرائت و محفل سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار می‌شود.

آیت‌الله نجم‌الدین طبسی، آیت‌الله حسینی خراسانی و حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل نیز سخنرانان بعد از نماز عشا در شب‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری خواهند بود.

دعای ندبه هفته دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، جمعه ۱۳ فروردین‌ماه ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و نوای مهدی سروری و همچنین کمیل این هفته، پنج‌شنبه شب بعد از نماز عشا با نوای هادی شمس در حرم مطهر بانوی کرامت قرائت می‌شود.

در هفته جاری نیز همانند هفته‌های گذشته زیارت جامعه کبیره بعد از دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها خوانده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، این برنامه‌ها با حضور محدود زائران حرم مطهر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی نیز منعکس می‌شود.