به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با ایام ماه شعبان مسابقه مجازی «به خاطر تو» ویژه دختران ۸ تا ۱۰ سال در صفحه مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در پیام‌رسان ایرانی ایتا برگزار می‌شود.

در این مسابقه به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها چند مسابقه با محوریت وظایف منتظران و شخصیت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای دختران ۸ تا ۱۰ سال طراحی شده است که دختران دانش‌آموز می‌توانند نقاشی، دلنوشته و یا فعالیت‌های خود را به آیدی Revaghekoodak@ ارسال کنند.

این مسابقه به گونه‌ای طراحی شده است که دختران دانش آموز در قالب این مسابقه به صورت عملی با وظایف منتظران و شخصیت امام زمان علیه السلام آشنا می شوند.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه پایان شعبان اعلام شده و به برندگان مسابقه جوایز و متبرکات فاطمی از سوی آستان مقدس بانوی کرامت اهدا خواهد شد.

دختران تازه مکلف با مراجعه به آدرس مجازی shodeam9saleh@ در بستر ایتا می‌توانند در کانال «شده‌ام ۹ ساله» عضو شده و از برنامه‌های فرهنگی و معارفی که در این بستر برای دختران تازه مکلف طراحی و تدوین شده است، بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، تاکنون ۱۵ مورد مسابقه «به خاطر تو» توسط خانم سالاری کیا تصویرگری شده است که در آخرین شماره از این مسابقه به انجام عمل و آداب زیارت از سوی کودکان به نیابت از امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف اشاره شده است که دختران دانش‌‌آموز می‌توانند تا پایان ماه شعبان نقاشی، پیام و دلنوشته‌های خود را با این موضوع به آیدی اعلام شده در کانال برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.