به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه قم از ویژگی‌های متفاوتی نسبت به سایر شهرها برخوردار است، اظهار کرد: اینکه ما فقط به بیان این ویژگی‌ها اکتفا کنیم درست نیست، بلکه ما باید در امور و اعمال خود به این ویژگی‌های قم توجه کنیم.

وی از حضور مراجع تقلید به‌عنوان یک سرمایه بزرگ یاد کرد و افزود: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید به قم یک نگاه فراملی داشته باشیم.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: ویژگی‌های خاص شهر قم ضرورت‌ها، راهبردها و اولویت‌های مردم قم و سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری را مشخص می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید محیط تبلیغی شهر را سالم‌سازی و در این راستا با شهرداری همکاری داشته باشند، تصریح کرد: گاهی اوقات رفع یک مشکل خاص اولویت دارد اما به علت اینکه موضوع دومی رسانه‌ای می‌شود از پرداختن به موضوع اول جا می‌مانند.

سعیدی با اشاره به اینکه هویت جمهوری اسلامی ایران با هویت دشمنان این نظام است، عنوان کرد: تفاوت میان هویت‌ها با مذاکره و رفتن و آمدن رفع نمی‌شود و ما برای رفع مشکلات باید به دنبال تبعیت از فرمان رهبری و تکیه بر ظرفیت داخل باشیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها باید دلسوز بودن و کاربلد بودن افراد مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: هر دستگاهی در این نظام متصل به نظام اسلامی و این نظام نیز متصل به وجود مقدس حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم دلسوزی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رنجی که این سید بزرگوار برای مدیریت این کشور و منطقه می‌کشند را قدردان باشیم.