به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محافل ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام به‌صورت رسانه‌ای در حرم بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش ویژه‌برنامه رسانه‌ای شب میلاد روز سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی آغاز و سپس حاج مهدی سلحشور به مناجات خوانی خواهد پرداخت و پایان‌بخش برنامه نیز مولودی‌خوانی حاج عباس حیدر زاده و سید رضا تحویلدار می‌باشد.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه هم‌زمان با روز میلاد محفل ویژه میلاد، به‌صورت رسانه‌ای و پخش زنده از شبکه سه ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی برگزار خواهد شد.

همچنین ساعت ۱۴:۱۵ نیز نکات تفسیری جزء ۱۵ قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی ارائه و در ادامه این جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته حرم مطهر قرائت می شود و ثواب آن به پیشگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام هدیه خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود ساعت ۱۶:۳۰ نیز ویژه‌برنامه میلاد کریم اهل‌بیت(ع) به‌صورت رسانه‌ای و پخش از شبکه سه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج حسن شالبافان و شعرخوانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی برگزار خواهد شد.