به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت برنامه های رسانه ای مختلفی در راستای معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها برای پخش در شبکه‌های بین‌المللی تولید می‌شود.

وی یکی از این برنامه‌ها را برنامه «حوراء الرضا» دانست و گفت: این برنامه با حضور کارشناسانی از جمله الشیخ علی الساعدی، سید عبدالصاحب الهاشمی و سید نذیر الحسینی و اجرای یاسر شریف تولید شده و در دهه کرامت از شبکه‌های بین المللی عربی زبان پخش خواهد شد.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: این برنامه در سه قسمت ۵۰ دقیقه ای با موضوع‌های جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها قبل از ولادت، سیره تربیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و جایگاه ایشان در خانه امام کاظم علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها و نقل روایات اهل بیت(ع)، جایگاه فقهی حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امامت، ولایت و همیاری امام رضا علیه السلام و کرامات حضرت معصومه سلام الله علیها تولید شده است.

وی ادامه داد: هدف از تولید این سری برنامه ها ایجاد معرفت نسبت به حضرت معصومه سلام الله علیها در میان مخاطبان غیر فارسی زبان است و به دنبال این هستیم که بتوانیم رسالت خود را که ترویج معارف اهل بیت(ع) است را با تولید این برنامه ها به بهترین شکل انجام دهیم.

اردکانی گفت: اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت به پنج زبان زنده دنیا از جمله عربی،انگلیسی، تایی، اردو و اسپانیولی برنامه های مختلفی را تولید و در ایام مناسبتی از شبکه‌های بین المللی تلویزیونی و مجازی منعکس می‌کند.