به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محسن آمره طی گفت‌وگویی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت ۲۰۰ ویژه برنامه در قالب ۴۰ عنوان محوری در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به شرایط متفاوت کرونایی، در این برنامه‌ها تلاش شده تا از بسترهای فضای مجازی به صورت ویژه استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی‌های اصحاب رسانه برای انعکاس برنامه‌های حرم مطهر عنوان کرد: در شرایط امروز که همراهی مردم با آستان‌های مقدس با بهره‌مندی از بستر رسانه و فضای مجازی افزایش یافته ما تلاش کرده‌ایم تا در حوزه رسانه و فضای مجازی محتواهای فاخر و با کیفیت ارائه دهیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به اجرای پویش نذر قلم، مطرح کرد: این پویش ویژه اصحاب رسانه، حوزویان، محققان و دانشگاهیانی است که به دنبال ارائه خدمتی به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با توجه به توانایی ها و تخصص خود هستند و یا در این عرصه نذری دارند. بر اساس این طرح، تولید محتوا در راستای سیاست‌های محتوایی آستان مقدس بانوی کرامت و در قالب‌های خبر، یادداشت، گزارش و مقاله درنظر گرفته شده است.

وی در تشریح سیاست‌های محتوایی آستان مقدس ادامه داد: محتواهای ارسالی باید مرتبط با مبارزه با فساد، مبارزه با اشرافی‌گری، استکبارستیزی، زیارت و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سبک زندگی اسلامی، تبیین ولایت ائمه و ولایت فقیه و معنویت و اخلاق باشد تا بعد از انجام بررسی‌های مورد نیاز با نام نویسنده در پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها منتشر شود.

آمره از اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس بانوی کرامت واقع در صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر به‌عنوان محل دبیرخانه این پویش نام برد و گفت: علاقه‌مندان از امروز می‌توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس، شماره ملی، مدرک تحصیلی و حوزه فعالیتشان، به نشانی اینترنتی khabar.astanqom@gmail.com ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۳ تماس بگیرند.