به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابراهیم صابری با اشاره به فعالیت خودروهای زائربر برقی در مسیرهای پیاده‌راه اطراف حرم اظهار کرد: واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت ۱۵ دستگاه خودرو برقی زائربر در اختیار دارد که به صورت رایگان به زائران خدمات دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودروهای زائربر در سه مسیر فعال هستند، گفت: مسیر شماره یک از درب شماره یک حرم مطهر در میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه السلام است که دو خودرو در این مسیر فعال هستند.

مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: مسیر شماره دو حد فاصل باب الکوثر تا باب‌القبله در داخل حرم مطهر در خیابان ارم است که یک خودرو در حال خدمت رسانی است و مسیر شماره سه از چهار راه قرآن و عترت تا درب ۱۷ حرم مطهر است که در این مسیر هم یک خودرو فعال است.

وی با بیان اینکه خودروهای زائر بر در تمام مسیرها از ساعت ۷ صبح تا یازده شب فعال هستند، افزود: در این بخش سه خادم رسمی حضور دارند که بیشتر مسائل فنی، شارژ و نگهداری و آموزش رانندگان را بر عهده دارند و ۱۰۰ خادم افتخاری آموزش دیده که شرایط لازم را دارند در شیفت‌های چهار تا هشت ساعته در هر هفته به زائران در این زمینه خدمت می‌کنند.