به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها،  کمال ثریا اردکانی در گفت‌وگویی به برنامه‌های امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در دهه ولایت پرداخت و اظهار کرد: از جمله فعالیت های امور بین الملل برای دهه ولایت تولید سلسله برنامه‌ای با عنوان” الحقيقة في دقائق” در قالب ۵ کلیپ ۹ دقیقه ای با موضوع پاسخ به شبهات ولایت به زبان عربی به همت خادمین  امور بین الملل برای پخش در شبکه‌های بین‌المللی و شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است.

وی ادامه داد: تولید کلیپ ویژه شب عید غدیر به زبان عربی، تولید ۱۰ عکس نوشته به صورت استوری با محتوای دهه ولایت و عید غدیر به دو زبان عربی و انگلیسی و تولید ۶ استوری موشن به زبان عربی با محتوای مربوط به ولایت مولا علی علیه السلام و ایام عید غدیر از دیگر فعالیت های اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت است.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت افزود: همچنین یک کلیپ برای مخاطبین صفحات انگلیسی آستان مقدس با موضوع تبیین پیام واقعه غدیر و تلاش برای رفع شبهات این واقعه از جمله اثبات عقلانی و علمی ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام تولید شده است.

وی با اشاره به برگزاری محتواها و مقالات مرتبط با ایام دهه ولایت در مجموعه وب سایت‌های امور بین الملل و صفحات مجازی به ۸ زبان زنده دنیا، ابراز کرد: همکاری با مجموعه‌های فرهنگی همسو در تولید برنامه‌های متنوع برای ایام دهه ولایت و عید غدیر به زبان‌های انگلیسی، اسپانیولی، عربی و اردو از جمله فعالیت های این مجموعه است.

ثریااردکانی افزود: تولید کلیپ های کوتاه و متنوع متناسب با جشن عید غدیر و پخش مستقیم حال و هوای حرم در ایام عید سعید غدیر از شبکه های اجتماعی امور بین الملل از فعالیت هایی است که مورد استقبال مخاطبین خارجی زبان در کشورهای مختلف قرار گرفته است.