به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریا اردکانی در گفت‌وگویی از حضور خانم بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

وی افزود: وزیر امور خارجه بوسنی به همراه مشاوران و هیأت همراه با حضور در دفتر امور بین الملل آستان مقدس بانوی کرامت با ویژگی های فرهنگی و تاریخی حرم بانوی کرامت آشنا شد و سپس با حضور در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها از پنجره فولاد این شبستان بازدید و با مفهوم زیارت آشنا شد.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: یکی از ماموریت‌های اداره امور بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت میزبانی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی بین‌المللی در حرم و معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها، حرم مطهر قم، شهر مقدس قم و مذهب تشیع به آن‌هاست.

وی با اشاره به کاهش حضور گردشگران بین المللی در شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به دلیل شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: اداره امور بین الملل ارتباط خود را در بستر فضای مجازی با گردشگرانی که در حرم حضور یافته اند حفظ کرده تا تأثیرگذاری لازم را در این زمینه داشته باشد.