به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی با تسلیت عزای اباعبدالله (ع) به بیان برنامه‌های شب و روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت پرداخت و اظهار کرد: مراسم شب عاشورا و شام غریبان در حرم مطهر بانوی کرامت بلافاصله بعد از نماز عشا در صحن صاحب الزمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده و سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار و از شبکه قرآن و نور به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم احیای شب عاشورا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان، مداحی رضا ایزدی و قرائت قرآن توسط مهدی فروغی در صحن صاحب الزمان(عج) دنبال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: مراسم عزاداری صبح عاشورا در حرم مطهر از ساعت ۸:۳۰ با قراعت زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام آغاز خواهد شد و پس از آن از ساعت ۱۰ سخنرانی، سینه زنی و نوحه سرایی تا اذان ظهر در صحن امام رضا علیه السلام دنبال خواهد شد که این مراسم از شبکه استانی قم به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی گفت: همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی قبل از نماز ظهر از ساعت ۱۱:۳۰ در صحن صاحب الزمان (عج) حرم بانوی کرامت سخنرانی و مقتل‌خوانی خواهد داشت که این مراسم از صفحات آستان مقدس بانوی کرامت در فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

آمره افزود: بعد از نماز ظهر و عصر نیز حجج اسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و علیرضا صادقی واعظ به سخنرانی و مقتل خوانی خواهند پرداخت و سیدعلی حسینی‌نژاد مداحی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عصر روز عاشورا نیز زیارت ناحیه مقدسه توسط حجت الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت خواهد شد.