به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام مراسم عزاداری عرب زبانان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی شیخ ریاض الباوی در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۹ به وقت تهران و ۱۷:۳۰ به وقت کربلا در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در طبقه پایین صحن امام هادی علیه السلام و با رعایت کامل فاصله‌های فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود و در صفحه اجتماعی عرب زبانان حرم مطهر در فضای مجازی به نشانی haramqom.arabic@ به صورت زنده قابل مشاهده است.

همچنین ویژه برنامه عزاداری به زبان اردو نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران با سخنرانی حجت الاسلام مولانا عقیل عباس معروفی و مداحی مولانا سیدائمن رضوی و شعر خوانی محمدبشارت امام و مولانا سید شفیع حیدر رضوی در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در صحن امام هادی علیه السلام برگزار می‌شود.

گفتنی است که این برنامه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و به صورت زنده از صفحه اجتماعی اردو زبانان حرم مطهر در فضای مجازی به نشانی haramqomur@ پخش می شود.