به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها پویش عکس پدر دختری «ریحانه الحسین» را ویژه دختران ۳ تا ۵ سال برگزار می‌کند.

دختران ۳ تا ۵ سال می‌توانند با محوریت عکس پدر دختری «بابای من عزیزترین بابای دنیاست» به یاد سه ساله اباعبدالله علیه السلام که مظلومانه، کنج ویرانه به شهادت رسید، عکس‌های خود را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

در این پویش پدرها می توانند با دختران خود با رعایت شئونات اسلامی و با نمادی از شهیده سه ساله کربلا عکسی به یادگار گرفته و به آیدی Reyhanatoolhosein@ ارسال کنند.

دختران خردسال علاقه‌مند برای شرکت در این پویش تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند عکس‌های خود را به آیدی اعلام شده در کانال آستان مهر ارسال کنند و به بهترین عکس از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها جوایز تبرکی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، اسامی برندگان در این پویش همزمان با ۱۰ مهرماه از طریق کانال آستان مهر astanehmehr@ اعلام خواهد شد و همچنین تعداد عکس ها از هر فرزند برای شرکت در این پویش باید یک قطعه عکس باشد، عکس ها باید با نمادی از حضرت رقیه سلام الله علیها همراه باشد و عمودی بودن عکس ها و رعایت شئونات اسلامی از دیگر شرایط شرکت در این پویش است.