به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت به‌منظور افزایش تعاملات و همچنین تجلیل از زحمات خبرنگاران خبرگزاری فارس، در دفتر این خبرگزاری در استان قم حضور یافت و با مهدی تاجیک مدیر فارس در قم گفت‌وگو کرد.

آمره با اشاره به اینکه آستان مقدس همیشه به دنبال ارتقای ارتباط خود با اصحاب رسانه است، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت اهالی رسانه بتوانیم در انعکاس برنامه‌ها و ظرفیت‌های آستان مقدس اقدامات مطلوب را دنبال کنیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی‌های خبرگزاری فارس با آستان مقدس عنوان کرد: خادمی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها فقط به حضور در آستان مقدس ختم نمی‌شود بلکه هر فردی در هر مکان و مسئولیتی می‌تواند به کریمه اهل‌بیت(س) خدمت کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه آستان مقدس به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: بزرگداشت ایام معصومیه و روز قم فقط به آستان مقدس محدود نمی‌شود و همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مردم باید در این راستا از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

همچنین مهدی تاجیک مدیر خبرگزاری فارس در قم، ضمن استقبال از افزایش تعاملات این خبرگزاری با آستان مقدس عنوان کرد: امیدواریم با خادمی خود در حوزه رسانه، بتوانیم خدمات و فعالیت‌های خادمان حرم مطهر بانوی کرامت را منعکس کنیم. 

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار سید محمد اصطهباناتی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات حرم مطهر بانوی کرامت به همراه جمعی از خادمان حرم مطهر نیز حضور داشتند.