به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی دانی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن جلسات ساختمان کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه شب شعر قرار فاطمی در شب سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم با مشارکت خبرگزاری تسنیم در این حرم مطهر، اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به اشعار آیینی محفل شعر قرار فاطمی را راه اندازی کردیم و در دومین اجرای استانی بعد از حرم مطهر رضوی تصمیم گرفتیم این محفل شعر در سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم در این شهر برگزار شود.

وی با اشاره به هماهنگی و استقبال خوب مسئولان حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری این محفل شعر گفت: اگر توفیق باشد این محفل شعر را هر ساله در همین مناسبت در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار کنیم و شعرایی که اشعاری را در رابطه با حضرت معصومه سلام الله علیها بگویند را دعوت می‌کنیم تا اشعار خود را بخوانند.

معاون آموزش و منابع انسانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه حرم‌های اهل‌بیت(ع) در رأس موضوعات رسانه‌ای ما قرار دارند، گفت: ما تمام قد در خدمت اهل بیت(ع) هستیم و اگر خبرگزاری تسنیم در خدمت اهل بیت(ع) نباشد وجودش موضوعیت ندارد و در نقطه مقابل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هم باید تسنیم را خبرگزاری خودش بداند.

وی با اشاره به استقبال بیشتر مردم از محتوای تصویری، ابراز کرد: ما در سال گذشته ۹۷ برنامه برای شبکه های یک و دو سیما تولید کرده ایم و نگاه ما بیشتر به سمت کارهای تصویری است که بتوانیم از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هم کارهای تصویری را تولید و منتشر کنیم.

در ادامه خدایی دبیر سرویس فرهنگی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه ما دوست داریم خدمت ویژه ای را برای قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها انجام دهیم، گفت: پوشش خبری آیین‌های ویژه قم و حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برای استفاده مردم از اتفاقات معنوی حرم مطهر می تواند مورد استقبال مخاطبان و علاقه مندان به اهل بیت قرار گیرد.

وی مستند سازی از چهره های خاص حرم از جمله علما و مراجع و همچنین خدام را از دیگر سوژه های مورد استقبال مخاطبان دانست و گفت: با تهیه مستند از زندگی این افراد می توان الگوهای خوبی را به مردم معرفی کرد و ارتباط قلبی مردم با حضرت را بیشتر کرد.

دبیر فرهنگی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه بیان تاریخ شفاهی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هم می تواند برای مخاطبان جذاب باشد، افزود: معرفی خدمات اجتماعی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از گذشته تا به امروز و معرفی فعالیت های فرهنگی جاری حرم مطهر در رسانه‌ها می‌تواند بازخوردهای خوبی را در جامعه داشته باشد.