به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد.

این مرکز در دو بخش خواهران و برادران در مقبره شهید مفتح واقع در صحن امام رضا علیه السلام در سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم آغاز به کار کرد.

قدیر با بیان اینکه این مرکز هجدهمین مرکز تجمیعی کرونا در استان قم است، افزود: استان قم از نظر تعداد مراکز تجمیعی سومین استان کشور است که زائران و مجاوران می توانند از خدمات واکسیناسیون این مرکز استفاده کنند.

وی افزود: این مرکز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران است و از نظر ظرفیت مراجعه کنندگان به خاطر فضای بازی که وجود دارد محدودیتی وجود ندارد و اگر لازم باشد هم از نظر مکانی و هم از نظر نیروی انسانی این مرکز را توسعه خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: در حال حاضر با یک ثبات و یک واکسیناتور شروع کردیم و کنار آن مجموعه بهداشت و درمان و تیم امدادی هم حضور دارند و درمانگاه حرم مطهر هم وجود دارد که ظرفیت خوبی را در این مرکز شکل داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز همه انواع واکسن تزریق می شود و در حال حاضر دو واکسن برکت و سینوفارم موجود است و در روزهای آینده واکسن های دیگر هم خواهد آمد.