به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری در گفت‌گویی با اشاره به اینکه کارگاه‌های آشنایی با شخصیت کریمه اهل‌بیت(س) به صورت ویژه در ایام معصومیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کارگاه‌ها در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(ع) با حضور اساتید و کارشناسان دینی برای داوطلبان، و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام معصومیه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در قالب کارگاه‌های آموزشی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها آشنا می‌شوند، مطرح کرد: یکی از این کارگاه‌ها روز گذشته با حضور ۱۰۰ نفر از کادر دانشگاه افسری امام علیه‌السلام تهران برگزار شده است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت از برنامه‌های این واحد به مناسبت ایام معصومیه یاد کرد و گفت: در مقابر آستان مقدس نیز ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، محفل شب شعر و پاسخگویی به شبهات شرعی درحال دنبال شدن است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کارگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی است، مطرح کرد: امیدواریم بعد از ایام معصومیه نیز این کارگاه‌ها را به صورت مستمر برای مخاطبان دنبال کنیم.

انصاری ادامه داد: گروه‌های علاقه‌مند برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ ارتباط برقرار کنند.