به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در سفری با عنوان سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک این آستان مقدس در قالب یک گروه به استان یزد اعزام شدند تا در سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) اقدام به برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و معرفت‌افزایی برای علاقمندان به خاندان اهل بیت(ع) کنند.

«علیرضا ثواچه» رابط آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان یزد در این رابطه اظهار کرد: گروهی از سفیران کریمه متشکل از سخنران، مداح و خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از روز دوشنبه ۲۷ آبان تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به استان یزد اعزام شدند.

وی تصریح کرد: عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری آیین‌های عزاداری، برپایی حلقه‌های معرفتی، دیدار با ائمه جمعه و علمای دینی، شرکت در یادواره شهدا، قبارروبی حرم مطهر امامزاده جعفر(ع)، حضور در میان زندانیان و حضور در همایش‌های مذهبی مرتبط با حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در استان‌ یزد بود.

رابط آستان حضرت معصومه(س) در استان یزد گفت: سفیران کریمه اهل بیت(س) طی این مدت، در شهرهای اردکان، تفت، زارچ و شهر یزد حضور پیدا کرده و در برنامه‌های مختلفی که در نظر گرفته شده بود، شرکت کردند.