به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هیئت مذهبی قرآنیان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها وابسته به مرکز قرآن و حدیث همزمان با دهه دوم فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محفل سوگواری و عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها را به مدت سه شب ویژه خواهران برگزار می‌کند..

این محفل سوگواری از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در شعبه صفاییه مرکز قرآن و حدیث واقع در خیابان شهدا (صفاییه) رو به روی کوچه ۱۹ برگزار می شود.

سخنرانی اولین روز از این محفل سوگواری را خانم خراسانی برعهده دارد و مداحی مراسم از سوی خانم ضیایی از مداحان اهل بیت علیه السلام در شهر مقدس قم انجام خواهد شد.

در دومین روز از محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانم نادرنژاد ابعاد شخصیتی حضرت را برای بانوان حاضر در جلسه تبیین کرده و با محوریت بصیرت و نقش آن در توسعه تمدنی اسلام و مقابله با دشمنان اسلام سخنرانی خواهد کرد و خانم دانش زاده نیز مداحی و روضه خوانی محفل را برعهده دارند.

پایان بخش محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام علیها سخنرانی خانم حیدری مجد در مورد جایگاه بصیرت در سیره حضرت و ویژگی های مکتب فکری و شخصیتی حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و مداحی آخرین محفل سوگواری نیز در روز پنجشنبه توسط خانم طباطبایی انجام می شود.

هیئت قرآنیان در دهه نخست فاطمیه نیز محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها را به صورت دوره ای در منزل فراگیران و اساتید قرآنی مرکز قرآن و حدیث برگزار کرد و این محافل که با هدف گسترش و احیای محافل «روضه خانگی» در منزل قرآن آموزان و اساتید برگزار شد، در پنج روز اول محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در یک خانه و در یک محله برگزار شد که به ترتیب در روز اول سه شنبه هفتم دی ماه خانم آرش ساعت ۱۰صبح (۲۰ متری امام حسین) میزبان محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

در روز چهار شنبه مصادف با هشتم دی ماه خانم احمدی از ساعت ۱۰ (در خیابان انسجام)میزبان محفل سوگواری بود و در روز پنجشنبه ۹ دی خانم زین العابدینی ساعت ۱۰صبح (در بلوار شهید صدوقی) محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور فراگیران مرکز قرآن و حدیث برپا شد و در روز جمعه ۱۰ دی ماه خانم شاه جعفری از ساعت ۱۰ (در بلوار شهید صدوقی) محفل سوگواری برگزار شد.

همزمانت با روز شنبه ۱۱ دی خانم خجسته ساعت ۱۰(خیابان خيام جنوبی) میزبان‌ محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

همچنین بانوان قرآن آموز برای اطلاع از برنامه های مذهبی هیئت قرانیان می توانند در کانال هیئت به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3109683332C48e276341d عضو شوند.