به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام جعفری در گفت‌وگویی اظهار کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهید سلیمانی پنجشنبه ویژه برنامه عزاداری نوجوانان فاطمی را به یاد سردار سلیمانی از ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان شماره چهار مسجد اعظم برگزار می کند.

وی افزود: همچنین واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برای تبیین راه و رسم و اهداف و آرمان های سردار سلیمانی حدود ۱۰ فراز از وصیت نامه شهید سلیمانی را در قالب عکس نوشت تولید کرده و در فضای مجازی ویژه نوجوانان منتشر می کند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: حدود ۹ استوری موشن، استوری و کلیپ نیز با موضوع سردار سلیمانی برای رده سنی کودک و نوجوان تولید شده است که در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ابراز کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت برای ایام فاطمیه نیز یک سرود با عنوان «کوثر آسمانی» توسط ۲۰ نفر از نوجوانان فاطمی تولید و تصویربرداری کرده که برای پخش از شبکه امید در ایام فاطمیه آماده شده است.

جعفری اضافه کرد: همچنین سرود «احساس بهشتی» با موضوع حضرت زهرا سلام الله علیها خوانده و ضبط شده است و کارهای تصویری آن در حال انجام است.