به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد برادران مرکز قرآن و حدیث همزمان با دهه دوم فاطمیه محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها را برگزار می کند.

این محفل سوگواری ويژه نوجوانان پسر بوده و نوجوانان قرآن آموز و فاطمی قم همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب هیئت قاسمیون محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها را به مدت سه شب برگزار می‌کنند.

مداحی این محفل سوگواری را مداحان شاخص نوجوان استان قم برعهده دارند و در شب اول حجت الاسلام والمسلمین مشرف با محوریت شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها، بصیرت و ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی برای نوجوانان سخنرانی کرد.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت را از مهم‌ترین درس‌های سیره فاطمی برای بشر عنوان کرد و یادآور شد: سردار سلیمانی با تبعیت از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها نه تنها جهان اسلام را از فتنه گری داعش نجات داد بلکه منش و مرام انسان‌های آزاده و محور مقاومت و جبهه حق را در جهان برای بشر به نمایش گذاشت و قلب های آزادگان جهان را به انقلاب اسلامی و حکومت اهل بیت علیهم السلام متمایل کرد.

سخنرانی دومین روز از محفل سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها را امشب، حجت الاسلام والمسلمین صافی برعهده دارد و پایان بخش این محافل سوگواری فردا شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاسمی با محوریت سیره فاطمی و ارتباط آن با مقوله بصیرت و بصیرت آفرینی خواهد بود.

این محفل سوگواری از روز دوشنبه تا چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در شعبه صفائیه مرکز قرآن و حدیث به آدرس خیابان شهدا (صفاییه)، رو به روی کوچه ۱۹ برگزار خواهد شد.