به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار معاون وزیر بهداشت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اهل بیت(ع) که از ما خواسته اند به زیارت بیایید نخواستند که قبر و ضریحی را نگاه کنیم و ذکر و نمازی بخوانیم و برویم بلکه می خواستند که در ضمن زیارت یک تحول در شخص و شخصیت و جامعه انسان پدید بیاید.

وی با بیان اینکه مردم باید در پی زیارت معلوماتی را کسب کنند و ولایتمداری خود را اعلام کنند، گفت: زیارت شما زیارتی است که همراه با دغدغه برای رفع مشکلات و تقویت سلامت مردم است و اهل بیت(ع) این زیارت را دوست دارند.

امام جمعه قم با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ابراز کرد: حضرت ام البنین شخصیتی بود که تواضع و ادب خود نسبت به اهل بیت(ع) را نشان داد و در این راه به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها از نام خود که فاطمه بود صرفنظر کرد و خود را ام البنین می‌نامید که برای ما درس است.

سعیدی با بیان اینکه امروزه با تبلیغات شیطان تمام ارزش‌ها تبدیل به ضدارزش شده است، گفت: شیطان در مسیر عبادت خدا تمام چیزهایی که ارزش بود را با تبلیغات و رسانه‌های خود تبدیل به ضدارزش کرد و امروز ما در بحث جمعیت می بینیم که شیطان کاری کرده است که قوه شهوانی انسان که برای تولید نسل قرار داده شده به ابزاری برای فساد و فحشاء تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.