به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از اعضای قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه رفتار و کردار ما باید متناسب با اسامی و القابی که روی خود می‌گذاریم باشد، اظهار کرد: وقتی خود را شیعه می‌نامیم باید بدانیم که شیعه کسی است که تسلیم خواست خدا و رسول و دشمن دشمنان خدا و رسول است.

 وی بر خارج‌نشدن قرارگاه خاتم الانبیاء از حالت قرارگاهی تأکید کرد و افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء یک الگو برای سایر بخش‌های کشور و حتی خارج از کشور است؛ امروز ما در غزه مشاهده می‌کنیم که چگونه یک گروه کوچک با کار قرارگاهی به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند و در مقابل یکی از ارتش‌های بزرگ دنیا ایستاده‌اند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در اسلام نیروهای نظامی فقط کار نظامی انجام نمی‌دهند؛ بلکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارند، گفت: از ابتدای تأسیس قرارگاه خاتم الانبیاء فعالیت‌های متعددی برایش تعریف شده و با شعار ما می‌توانیم در هر عرصه‌ای که نیازی احساس شده وارد شده و موفق عمل کرده است.

 وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء ثابت کرد همان‌طور که در عرصه نظامی با مقاومت می‌شود به پیروزی رسید در عرصه‌های دیگر هم می‌توان روی پای خود ایستاد و مقاومت کرد و به نتایج مطلوب و موفقیت‌های چشمگیر دست‌یافت.

 آیت‌الله سعیدی گفت: باید تلاش کنید که روحیه و اهداف شما در سایر نهادها هم الگوسازی شود و مردم در جریان کارهای شما بیشتر قرار گیرند زیرا مردم اگر واقعیات و پیشرفت‌های کشور را بدانند قدرشناس هستند.

 وی ابراز کرد: دشمن با لطایف‌الحیل ناچیزها را بزرگ جلوه می‌دهد؛ ولی ما داشته‌های فراوان خود را به مردم معرفی نکرده‌ایم و از تبلیغات غافل شده‌ایم؛ بنابراین باید در این زمینه کار جهادی و مستمر صورت گیرد تا تأثیر خود را به‌تدریج بگذارد.