به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خانم صدیق، مدیرکل امور بانوان استانداری قم ظهر امروز در مراسم جشن« برای مادرم» که در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، با بیان این که حضرت زهرا سلام الله علیها با وجود سن و سال کم مورد احترام ویژه رسول خدا صلی الله علیه و آله بودند و رسول خدا صلی الله علیه و آله همواره دست بانو را می بوسیدند، اظهار کرد: رسول خدا حضرت زهرا سلام الله علیها را معیار رضایت خداوند معرفی کرده و می فرمودند «هرکس فاطمه سلام الله علیها از او راضی باشد، خداوند و رسولش نیز از او راضی خواهند بود».

وی با تاکید بر اینکه بانوان بزرگترین سهامداران نیروی انسانی هستند، گفت: جامعه ای توسعه یافته است که در آن زن و مرد هم پای یکدیگر برای پیشرفت و تعالی جامعه کار و تلاش کنند و در این زمینه نقش بانوان به عنوان مادر و مربی بی بدیل است.

مدیر کل امور بانوان استانداری قم با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر از نقش بانوان به عنوان مادر و مربی فرزندان قداست زدایی شده است، ادامه داد: در جامعه امروز بزرگترین مجاهدت بانوان فرزندآوری است.

صدیق تصریح کرد: در سال های اخیر برای اهمیت دادن به نقش مادران همایش ها و برنامه های مختلفی برگزار شده که همایش ملی« شکوه مادری» از جمله این همایش ها است.

وی افزود: تجلیل از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی که سن آن‌ها زیر ۴۰ سال بوده و دارای سه فرزند و یا بیشتر هستند و همچنین تجلیل از بانوانی که چند فرزند دارند و در عرصه اجتماعی نیز فعال هستند از اقدامات مهم دولت در سال جاری برای حمایت از خانواده‌ها و ترویج سنت فرزند آوری در میان بانوان شاغل و جوان است.