به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیه،ا بیست و نهمین محفل مجازی دختران بهشتی با موضوع شهادت امام صادق علیه السلام در کانال مجازی معصومانه برای دختران ایران اسلامی دنبال شد.

در این محفل مجازی تاریخ گردی دوران امام صادق علیه السلام و معرفی شاگردان مکتب ایشان از عصر امام تا عصر حاضر و دوران انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت و مباحث مرتبط با قیام ۱۵ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی(ره) نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این محفل مجازی دختران مورد تحلیل قرار گرفت.

در این محفل مجازی خطاب به دختران نوجوان بیان شد که نباید تصور کنند مکتب امام صادق عليه السلام و شاگردان این امام همام فقط مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش هستند و در حال حاضر یاد و خاطره این امام و شاگردان ایشان گرامی داشته می شود، چرا که ریشه بسیاری از مباحث و نظریه های عصر حاضر از مکتب امام صادق عليه السلام گرفته شده و تمام علمای عصر کنونی نیز خود را از شاگردان مکتب امام صادق می دانند.

در این محفل مجازی بیان شد که شاگردان امام صادق علیه السلام بیش از ۵ هزار نفر بودند و از این میان به سرنوشت جابربن حیان پدر علم شیمی و امام خمینی(ره) به عنوان شاگرد مکتب امام صادق علیه السلام پرداخته شد.

همچنین تاریخ دوران امام صادق علیه السلام در قالب کلیپ کوتاه برای نوجوانان تحلیل و بررسی شد.
میانگین بازدید محافل مجازی دختران بهشتی بیش از هزار بازدید است و این محافل در بیدارگری و تحلیل مسائل مناسبتی و افزایش آگاهی‌های ملی و مذهبی نوجوانان از مناسبت های ملی و مذهبی نقش بسیار مهمی دارد.

علاقه مندان برای عضویت در کانال معصومانه می توانند به آدرس صفحه رسمی معصومانه در پیام رسان ایتا مراجعه کرده و در برنامه های فرهنگی چالش ها و محافل مجازی دختران بهشتی شرکت کنند.