به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، متن پیام آیت‌الله سعیدی به مناسبت روز زن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با سعادت سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مناسبتی بسیار خجسته و پربرکت است‌. خداوند در این روز مهم خیر کثیر را نه فقط به اشرف مخلوقات، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله تقدیم نمود که عالم را به قدوم آن بانوی بی نظیر سبز کرد. نامگذاری این میلاد مسعود در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز زن و روز مادر نشان از ارادت عمیق ایرانیان به محضر حضرت صدیقه کبرا دارد و البته گواهی است بر عظمت جایگاه زنان و مادران در این نظام مقدس.

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان تجلی گاه مزار ناپیدای مادر هستی در این روز عظیم مأمن قلوب عاشق فاطمی است و قرارگاهی برای تجدید عهد زنان آزاده و ولایت مدار با میوه قلب حضرت ریحانه الرسول و آرمان های انقلاب و شهدایی که با توسل به او گره های بزرگ‌ را می گشودند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز خجسته از جوار مرقد مطهر بانوی کرامت برای تمام بانوان جهان اسلام خصوصا بانوان عفیف ایران سرفراز، پیشرفت روز افزون و توفیقات بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

سید محمد سعیدی

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم